Gå til innhold

GOD SOMMER TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen drar jeg på sommerferie hjem til mine foreldre og det skal bli deilig. Ønsker alle sammen her inne en god ferie og en fin sommer!

Til alle dere som skal på Ul i løpet av sommeren: gled dere!!!!!!!!

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nyt den voksende magen/kommende magen deres i sommer,det skal jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God sommer til deg også - kos deg masse og ta var på deg selv :-)

Skrevet

Riktig god sommer til deg også, håper du får en den ferien du vil ha hos dine foreldre :-)

 

Skrevet

God sommer til deg og! Jeg går også på etterlengtet ferie i dag, og i morgen setter jeg og min kjære kursen for feriehuset vårt (tilhører min familie) i sogn og fjordane. Der blir det late dager, fjellturer, MASSE fisking, bading og massevis av brettspill. En uke alene før mine foreldre + søster og sambo kommer opp neste helg. Blir én uke med de før vi reiser østover igjen. Gleder meg stort. Nå skal jeg pakke og vaske og synge høyt og falskt mens jeg holder på. Riktig god sommer til alle sammen!!

Skrevet

God sommer til deg og. I morgen reiser vi og, til Tyskalnd og Nederland, skal bli deilig å komme seg litt vekk og nyte magen i nye omgivelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...