Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 I morgen drar jeg på sommerferie hjem til mine foreldre og det skal bli deilig. Ønsker alle sammen her inne en god ferie og en fin sommer! Til alle dere som skal på Ul i løpet av sommeren: gled dere!!!!!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt den voksende magen/kommende magen deres i sommer,det skal jeg!
Athina' Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 God sommer til deg også - kos deg masse og ta var på deg selv :-)
77Janne Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Riktig god sommer til deg også, håper du får en den ferien du vil ha hos dine foreldre :-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 God sommer til deg og! Jeg går også på etterlengtet ferie i dag, og i morgen setter jeg og min kjære kursen for feriehuset vårt (tilhører min familie) i sogn og fjordane. Der blir det late dager, fjellturer, MASSE fisking, bading og massevis av brettspill. En uke alene før mine foreldre + søster og sambo kommer opp neste helg. Blir én uke med de før vi reiser østover igjen. Gleder meg stort. Nå skal jeg pakke og vaske og synge høyt og falskt mens jeg holder på. Riktig god sommer til alle sammen!!
brummemamma- Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 God sommer til deg og. I morgen reiser vi og, til Tyskalnd og Nederland, skal bli deilig å komme seg litt vekk og nyte magen i nye omgivelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå