soli79 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Da har termindagen kommet.. Trodde aldri jeg skulle gå så lenge. Fikk 11 dg før sist. Jeg er utrolig lei! Er du? Vært et slitsomt svangerskap, myye trett og uopplagt, så nå gleder jeg meg til det er overstått. Håper det skjer i dag eller i løpet av helga. Fikk riestimulerende akupunktur av jordmor i dag, håper det gir virkning.
marwi Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 jeg har termin idag- passe utålmodig nå ja. Fikk også før termin sist, men da ble d igangsatt 4 1/2 uke før.. Så nå synes jeg at jeg har venta lenge nok. Er i skikkelig dårlig humør idag jeg da. Har gått med prerier (som jordmor kallte det) og menssmerter til og fra siden tirsdag nå. Slitsomt og ikke minst spennende om det blir noe mer utav det snart...
soli79 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Uff, det kan ikke være noe særlig nei. Var dårlig humør jeg også, men det har heldigvis retta seg etter jeg var hos jordmor. Blir så utslitt av lite søvn. Jordmor spurte hvordan jeg hadde det, og da kom tårene.. Satt der og snufset noen minutter, men hun beroliget meg med at hun syntes det så ut på meg som at det skulle skje snart, muligens i helga. Litt skummelt av henne å si sånn, men jeg håper hun har rett..
minime<3 in belly Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde i går..... Så jeg slenger meg på den at det kan godt skje noe i helgen
marwi Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ja la oss håpe det skjer noe snart. Begynner å forberede meg psykisk på å gå to uker til her jeg sitter.. Bare sånn for sikkerhets skyld. Blir sprø av å gå å kjenne etter og vente og håpe.. Er ikke akkurat lett å ikke tenke på det heller. Lykke til dere! Førstemann til føden:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå