Nyseryllikberta Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Et lite tips fra meg til hvordan få dusjveggene skikkelig rene og blanke - har husmordag i dag nemlig;) Jif Professional, lilla sprutflaske. Den tok alle flekkene som vanlig Jif baderom eller sånn blå vindusvak ikke tar!
mammamamut Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 kan denne brukes på fliser og badekar også?
Nyseryllikberta Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Det står ikke at den ikke kan brukes på fliser og badekar hvertfall, så jeg prøvde på badekaret, veggen bak og dusjveggn, og der er skikkelig rent og blankt nå Står at den kan brukes til å fjerne fastbrent fett, så den er nok sterk. Komfyr, grillrister, gryter, vask, kjølaskap, biler, sykler, møbler, persienner, klær, luftekanaler er noen av bruksområdene som står på flaska..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Nå skal jeg løpe og kjøpe......har kjempeproblem med dusjdørene. Takk for tips!
Nyseryllikberta Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 NB! Kalte det Jif jeg, men nå ser jeg at det er jo Ajax!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå