Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er så LEI alle DramaQueens`a på 1 Trimester... Hovedtemaet er nå, Kan jeg være foran en data når jeg gravid!?!?!? Huff....
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 ganske enig med deg der. gleder meg til 2 trim. er kjempe lei av å høre om ma/sa. og alle de teite bekymringene uten mål og mening. arg!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Si nei, så slipper du de vettu :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 og ikke nok med det men alle de som 3+3 på vei som gnager og maser og spør om alt og påstår at de er gravide uten å ha tatt en test. blir faen gal. så har du de som er litt kvalm har litt mens murring og som nettopp har hatt el som lurer på om man kansje mulig er gravid og om de gravide kan fortelle om de er det.. Det vet vel for faen ikke vi! alle er forskjellige!!!
Stolt mamma=) Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 bare å la vær å lese det...eller sånn generelt finne på noe annet
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 ååååå.. er så SYKT enig med deg Herre, var som jeg skulle sagt det selv.. Hvordan skal vi vite at de er gravide!?!? Alt de sier er jo egentlig tegn på TR!!!!!! hehe.. De tror kanskje vi har sånn X-Ray syn , så vi ser alt Hehe, deilig og snakke med noen som er enige, ikke bare så mot seg hele tiden
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 hehe ja sant det. så er det jo sefølgelig noen som skal være greie å si at å jo da du er nok gravid. så blir en jo faen aldri kvitt de. og når det viser seg at de har fått mensen så er det litt flaut for de å innrømme så da har de mistet. gjerne når de er 4+2. (uten g-test). gidder nesten ikke å være inne på 1 trim lenger. er mye heller ett av de andre forumene. gleder meg til 2. trim virker som om de har det utrolig mye mer koselig der. der slipper de alle wannabe`ne.!
Stolt mamma=) Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 hehe, hvis det er såååååå irriterende så kan du vel bare holde deg unna? mer tragisk å henge der hvis du bare er sååååå mye bedre enn alle de andre der... hehe sånne som deg er egentlig litt morsomme
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Faktisk enig der altså... iallefall for de som tror vi som er gravide kan klare å se om de er det! jeg er vel for faen ingen lege... og de som legger dette inn på andre og 3 trimester også...det blir litt dumt! men såklart, ma og sa har endel med første tri å gjøre. så det er greit nok.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 ja vet, men poenget her er at det er noen inne på 1 trim som påstår at de 3+3 osv på vei uten å ta så mye som en eneste test. så maser de og spør om alt mulig som har med ma/sa å gjøre for så å ha hatt en sånn når mensen kommer. det faktisk ganske provoserende for oss som evt har en eller flere sa/ma bak oss. det er faktisk noen som prøver å kose seg med graviditeten.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Synes egentlig første trimester- siden er ganske døll. Enten så er det sa/ma, "Er jeg gravid?", "Hvor tidlig fikk dere positiv test?", osv. Men jeg synes det var interessant første gang jeg var gravid, og har jo en viss forståelse for at de som er førstegangsgravide nå synes siden er grei. Allikevel; enkelte ting bør man kanskje heller spørre en fagperson om, i steden for å legge inn et innlegg på 1.tri.. Det kan være en ganske falsk trygghet hvis du har opplevd noe du selv synes er unormalt ( første gang synes forøvrig jeg selv at det meste virket ganske unormalt... ), og en haug av velmenende damer mener det helt sikkert ikke tror det er noe å bekymre seg for...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes det er jævlig irriterende med folk som er 3+4 uker gravide og så "aborterer" når de er 4 uker på vei...De får da bare mensen!!!!! Ikke rart mange påstår at de har hatt opptil flere SA....... Jeg gadd ikke være særlig inne på 1.tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå