Gå til innhold

Dag 42!!! En liten utblåsning... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! :)

I dag er det altså dag 42. Ingen tegn til tante rød, og heller ingen positiv test. Testet meg i morges og den var tydelig negativ.

Jeg har ikke gått på p-piller på mange år, og har aldri vært forsein eller hoppet over en mens. Og at det nå har gått 42 dager uten noen ting stiller jeg meg ganske uforstående til. Har alltid hatt en syklus på 28-30 dager, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Skal prøve meg på en CB test i helgen, og er jeg hverken gravid eller har fått mensen til mandag så tar jeg en telefon til legen. Antar at om jeg hadde vært gravid så hadde det vist til nå??

Har sett på forumet fra tid til annen at det er andre her inne som har vært på dag 70+ og t.o.m dag 80 uten tegn til noe. Om noen av dere leser dette, hva skjedde med dere? Fikk dere mensen, var dere gravide, eller fikk dere noen vettuge beskjeder fra legen?

Ønsker gjerne svar fra andre som har hatt tilsvarende, for det er helt pyton å bare gå å vente og vente.

Takk for at du tok deg tid til å lese min lille utblåsning, og har du tips/ råd så mottas de med STOR takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei HaLe,

Huff. kjedelig å vente og ikke vite hvorfor TR er så forsinka. Jeg er også regelmessig med rundt 28 dagers syklus, men plutselig to perioder ble den 6 uker lang! sånn rundt 40- 44 dager. Jeg vet ikke hvorfor, jeg var ikke gravid, men jeg hadde det veldig stressende på jobb og levde derfor veldig uregelmessig. Jeg antar at det var det som var grunnen. Neste syklus ble "mer" normal, likevel litt snål for da ble den 25 dager. Nå er jeg spent på hvordan denne blir.. Håper du får mensen snart, tenk over om du har stresset, reist mye eller noe denne måneden. Vet også at bruk av Ibux kan forsinke EL, så hvis du har vært syk rundt EL så kan det også være grunnen. Vet hvordan det er å gå å vente, ja. Ikke gøy.

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre at det ikke er unormalt :)

Helt siden vi prøvde så har jeg prøvd å slappe av og tatt ting med ro. Prøvd å ikke stresse. Men det er nok en logisk forklaring på hvorfor den er forsinket, eventuelt ikke kommer denne måneden. Tar ingen tabeletter så det kan heller ikke være grunnen. Antar at det beste er å bare ha tålmodighet og ikke stresse over at mensen ikke kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...