Gå til innhold

CB digital????

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

vise den gravid, vis man har lite hcg elle må de være en viss mengde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ville bare si at det ikke trenger å være så mye for at den viser "gravid".. Derfor bestemte jeg meg for at jeg ikke vil bruke den mer..

Etter min Sa i mai, så hadde jeg svake streker på QR.. var i tvil om hva som skjedde, men tok CB som sa "gravid" så jeg ble happy.. Men så gikk det "i dass"..

Så jeg sverger til "streker" heretter..

Skrevet

fikk svar positiv hjemme i dag å negativ oss legen nesten 2 timer etter, me samme urinen. eg vil teste me digetal for å være sikker, men siden de ikke virket me testen på lege sentere så tør eg nesten ikke

Skrevet

Men hvis den er veldig sensetiv, så kan det jo hende at den hos legen ikke er så sensetiv. Etter hva jeg har hørt så bruker legekontorene cb tester (ikke digitale), så vent til mandag også test deg da med vanlig cb. Kanskje du er gravid, men ikke produsert nok hcg ennå.

Skrevet

Vil bare si at jeg testet neg hos legen dagen etter at jeg hadde tatt en CB dig.

Så da jeg kom hjem måtte jeg jo dobbelsjekke da og tok en CB vanlig og der kom det et svaaaakt kryss..

Så CB dig er veldig følsom og det er den ikke på legekontoret..Hos legekontoret mitt byttet de ut testene sine pga meg,,det var littt kult da..Måtte jo ta en blodprøve og den var også pos..=o)

så gratulerer så mye, ser deg inne på 1 tri=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...