Gå til innhold

Ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på kino i kveld. Jenta mi er 11 1/2 uke og skal være hos besteforeldrene. Må kjøre et stykke, så blir borte 5-6 timer. Hun skal sove hos besteforeldrene, så jeg reiser også dit og sover i samme rom som nurket, slik som jeg pleier...

Huff, kanskje det er bare tull å ha dårlig samvittighet for dette...? Eller hva synes dere? Hun slipper å få flaske da... Gir henne pupp før jeg reiser, også er jeg jo tilbake før hun våkner på morgenkvisten og vil ha mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det du! Du har godt av litt tid for deg selv da blir du en bedre mor også da vet du :o)

Skrevet

Hmm... Takk! Jeg tror egentlig jeg vet at det er helt ok å gjøre det... Trenger bare litt bekreftelse! ;o)

Skrevet

Klar jeg ville gjort det,bare kos deg du,ha en fin kveld:)

Skrevet

Kanskje uansett lurt å pumpe litt og ha på en flaske i tilfelle hun våkner når du ikke er der?!

Men, bare kos deg, har godt av å komme ut litt :-)

Skrevet

Sikkert helt greit å gjøre det. Men, selv hadde jeg aldri klart, jeg er for nært knyttet til han til at jeg kan bli borte i 5-6 timer... Tenk om han våkner... Nei, får vondt bare jeg tenker på det.

Men, ikke missforstå, det er meg, barnet tar nok ingen skade av at du drar på kino... Men, håper du pumper deg da..

Skrevet

ja det ville jeg gjort! men som de andre sier, ville jeg hatt ei flaske stående i tilfelle:)

Skrevet

jeg var borte ein hel dag fra snuppa mi da hun var 4 uker gammel, så jeg tror ikke du burde ha dårlig samvitiighet, da burde jeg ha enda mer dårlig samvittighet , he he :D klemm!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...bare MÅ du på Harry Potter?:P

Hadde gjort nøyaktig det samme om jeg hadde orka å sitte 2 timer på kino med bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...