Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelige anfall kan han få når det ikke går hans vei. Hiver seg på gulvet og blir helt gelé i kroppen.Trodde ikke dette begynte før nærmere to-tre år jeg da...førstegangs så hva vet vel jeg? ;) Noen flere med små hissigpropper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 2år og 4mnd. Han er blitt så rolig de siste ukene. Tror han er blitt så rolig fordi han har fått mer språk. Før kunne han gjøre som din gutt. Ble så frustrert når han ikke fikk det som han ville - han trodde vi ikke forstod ham. Nå skal vi liksom gå og vente på denne trassalderen,men jeg tror faktisk vi har hatt den.

Skrevet

Min gutt er også 20 mnd, og en hissigpropp uten like! Kroppen spenner seg i en bue til tider,mens han hyyyler.

Men dette skal plukkes av han ;o)

Skrevet

Å jada, har ei prinsesse på 22 mnd, har begynt å kalle henne prinsessa på erten, passer bedre. ;o)

Hun er en dramaqueen uten like, hyler og skriker for alt og ingenting, dunker hodet når hun ikke får viljen sin, tømmer ut vann på bordet med vilje, hiver brødskiver i gulvet osv osv. Tror jeg skal kjøpe propper å ha i ørene faktisk! ;o)

Men vi jobber med oppdragelsen, vet av erfaring at det kommer til å nytte til slutt, selv om alt ser svart ut nå. ;o)

Skrevet

Godt å lese dette innlegget og se at det er flere enn min lille gutt som er en hissigpropp. Han er 22 måneder og er akkurat som du beskreiver at din lille dramaqueen er. Ja, de begynner tidlig med å vise sin vilje. Min oxo hyler, kaster maten i gulvet, har en periode skallet hodet i veggen når han ble sint osv. Men nå ser det ut til at det blir gradvis bedre. Jeg er bevisst på oppdragelsen, og det å være konsekvent, og som tidligere nevnt så hjelper det, men det kan noen ganger føles som om man har den mest rampete lille ungen i verden. Hehe... Ja ørepropper hadde trengs av og til.

Merkelig hvor mye lyd som kan komme ut av en sånn liten kropp sier jeg. Ha en god dag:-)

Skrevet

Kjenner meg igjen i alle beskrivelsene her, har en datter på 22 mnd=)

I tilleg brøler hun ut "OH MAN!" når hun blir forbanna, har lært det av faren (han roper det ut når han dør i dataspill;-))

Skrevet

OH MAN- hahahaha så bra! Godt å høre at dette nok bare er en (tøff) fase. Mye mye vilje og lyd i disse småtrollene! stønn ;O)

Skrevet

Bra at det bare ikke er her altså! Den siste tiden har han fått skikkeli sinne. Hyler, slår og blir helt rabiat. Men prøver å snakke rolig med han, og skifter emne, går vekk fra situasjonen. Har fungert hittil, men kjenner jeg blir svett ja ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...