Hannahs-mor06 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har en emmaljunga vogn - mørkblå trekk med hvitt inni. Står at det kan vaskes på 30 grader, men er redd det hvite skal bli farget av det blå.. noen som har erfaringer med vask av vogntrekk??
1kar&1møy&meg™ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 så lenge du følger vaskelappen så tror jeg nok det går bra. Jeg vasket et trekk til en simovogn i maskin en gang. Den var limegrønn utenpå og hvit inni og det gikk helt fint, men husk og impregnere trekket etterpå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå