Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Merka dere noe spesielt med kroppen i dagene/timene før dere fødte, eller var dere helt normale??
Nicoline3 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Bare at jeg ble veldig løs i magen på slutten....Gikk ti dager over tiden, og skjønte faktisk ikke at det var fødselen som startet midt på natta. Trodde bare jeg hadde spist noe dårlig mat for det gjorde så vondt i mage og rygg (klarte ikke å presse)
wrch Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 heisann jeg var ikke helti form en uke ør an kom var lissom ikke hes som det skullevære hvis du skjnner??? hadde littvondt i hue og litt i magen og følte at jeg ikke hadde så mye krefter lissom men gud så glad jeg ble da minsten kom:) lykke til:)
nybebis Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg fikk veldig hyppige kynnere og følte meg veldig sliten fysisk og sykisk i ca en uke. så begynnte jeg å blø litt forsiktig en torsdag morgen pluss sterke mens-smerter. Smertene ble hyppigere og hyppigere og vondere og vondere. Jeg dro til føden 2-3 timer etter at jeg begynnte å blø litt. Jeg ble sendt tilbake et par ganger selv om det viste seg at fødselen var igang. Hadde bare 2 cm åpning helt til jeg fikk epidural fredag ettermiddag og da kom babien plutselig. lang tid med rier, men fødselen gikk fort. Detter var 10 dager på overtid.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Disse tegna deres høres meget lovende ut for min del i allefall Da jeg fikk nr. 1 hadde jeg ingen forvarsel. Men har symptomene dere beskriver nå
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Kan ikke si at jeg merket noe spesielt som skulle tilsi at fødselen var nært forestående annet enn kynnere/maserier rett før jeg skjønte at noe var på gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå