Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 er du her, eller har dere reist? kommer ikke inn på msn, og vi har jo ikke avtalt noe i morgen! klem
Expat Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hun skal visstnik innom i dag her. Vi trenger også bekreftelse på vår plan!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 får håpe vi hører fra henne da!! hvordan går det med deg? alex har vært på ferie meg mamma i 1 uke og kommer hjem i morgen, det gleder jeg meg til!! jeg har byttet soverom med han, så nå får han større rom med nye kaptein sabeltann gardiner:) klem
Mikaelle7 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Mannen min heter det samme som sønnen din og datteren min heter Athena (som 2.fornavn)
Expat Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Så kjekt da! Vi er hjemme med syk K og mann... Han holder jo på å dø, som syke menn flest. Kaia er på bedringens vei, og blir megahyper av hostesaften sin... Hæli...
Miss Foster Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Pøh!!! Jeg fár ikke besók av Sjaman jeg. Fandens kjerring -har koblet henne ut fra msn-vennelista mi.... snakk om á sile ut hvem besóke gitt.... megasur her jeg sitter.... alene og langt hjemmefra.... pøh (
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Memo! vi kommer jo på husmorferie til deg;) hihi Expat, ja det er kjedelig med syke barn... alex fikk jo vannkopper etter at han tok mandlene.. Mikaelle 7 har dere greske aner?? sønnen min er halvt gresk skjønner du, og Athena er sååååå fint navn, og han hadde hett det om han var jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå