stinky-monkey Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har fri, har mine 3 små hærlige barn hjemme, og har nå shinet huset mens de to eldste har sett film, og minstejenta har sovet :-) Nå er det reint og fint her, og jeg har bakt sjokoladekake som står i ovnen som vi skal kose oss med i dag :-) Når gubben kommer hjem så skal vi spise hjemmelagd pizza til middag, og da blir det kake til kaffen etterpå :-) Er så glad jeg ikke er overtroisk, vet om mange som ikke føler seg helt trygg i dag, som det er fredag den 13. :-) Men VI skal ihvertfall kose oss :-) Ha en fin dag dere andre også!!
Torpekjærringa Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det hørtes ut som en digg dag ) kos dere !!
Odd Molly Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Kos dere med pizza og kake, hørtes himmelsk ut!
stinky-monkey Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Ja, du er hjertelig velkommen :-)
chrisallic Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Det hørtes ut som om du har hatt en perfekt dag:-) Kan ikke si at jeg har vært like heldig.Idag har vært en bedriten dag og alt har vært galt.Men håper på en bedre dag i morgen,du skal få ein dag i mårå så rein og ubrukt står la la osv Får sende over litt bra dag støv til meg:-)
stinky-monkey Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 Offda, så kjipt at du har hatt en sånn dag da :-( *sender litt "bra dag" støv til deg* ;-) Håper du får en bedre dag i morgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå