Bobine Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Spillbasillen har bitt meg hardt og brutalt. Har motstått presset fra sambo i "årevis" Men nå går det altså i ringenes herre hele dagen lang :-) Det er gøy!
Pinny og lillegutt Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ringenes Herre spill.. visste ikke at det fantes engang Men så er ikke jeg noen Ringenes Herre fan heller forsjåvidt.. Går det ut på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå