Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen er 17 mnd og våknet full av røde prikker over hele kroppen for to dager siden. Tok han med til legen, de sa bare at det ville gå over av seg selv i løpet av kort tid. Nå er vi på dag tre og det er flere og mer tydelige utslett enn da vi var hos legen. Leste noe om den fjerde barnesykdommen, men der står det at prikkene forsvinner etter 1-2 døgn. Allmenntilstanden er god, han hadde dårlig matlyst før prikkene kom, men spiser igjen nå. Sover godt om natten. Har ikke merket noe til feber siden prikkene kom.

 

Noen som har hatt det samme? Vet dere om det er den fjerde, eller noe annet? Hvordan vet man om det er røde hunder eller noe sånt? Dro på ferie i går og det er vanskeligere å komme seg til lege her vi er nå (men mulig hvis vi må). Men legen jeg var hos for to dager siden virket helt rolig og avslappet, sa jeg bare måtte følge med på om han fikk høy feber el.l. og det har han ikke. Men han er full av utslett... sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett under barnesykdommer på Tema her på dib? Der er det bilder. Kan du beskrive prikkene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...