mammamammamammamor Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 har ikke lyst til å legge på meg for mye, er det noen diet eg kan følge? vet eg ikke skal slanke meg under sv skapet, men litt vekt kontroll er vell ikke så domt. eg bytter ut skivene med knekkebrød og spiser mindre fett til middag, noe mer eg kan gjøre? prøver å holde meg vekke fra sukker og slikt, men MÅ ha poteter
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 hei! ville bare sei at jeg er i uke 34 å har ikke lagt på meg noe ting, har spist helt vanlig mat (har ikke bytta bort brød me knekkebrød), spiser helt vanlig middag.. men d jeg ikke har spist er snop å brus.. ville aldri begynt med en diett, spis vanlig mat du
mammamammamammamor Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 men eg har hatt et svskap tidligere der eg la på meg så vannvittig mye, og et der eg ikke spiste i det hele så eg la ikke på meg noe særlig, eg må finne en mellomting, eg har ikke så lett for å gå ned igjenn i vekt, og har allerede gått opp godt over 1 kilo ( uke 11 nå )
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 men hadde du masse vann i kroppen da? du må hvertfall ikke kutte ut å spise, men prøv å spis lite å ofte å drikk masse vann.. spis eple,banan og drue...
SusyQ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Sunt kosthold er bra både for deg og barnet, og er ikke det samme som slanking. Bud nummer 1 er å ha frukt og grønt lett tilgjengelig: Ha ferdigvaskede gulrøtter i kjøleskapet, som du kan småspise av når du er sulten. Sukkererter lagt en bolle vann blir crispy og herlige å småspise av, samme med reddiker om du liker det. Når søthungeren slår inn på kvelden kan du prøve å lage fruktsalat med Sans vanilijeyoghurt til. Nam! Bud nummer 2 er grovt brød. Og da mener jeg ikke loff farget med sirup som mye som kaller seg grovbrød er.. Egentlig ganske lett å sjekke hvor grovt et brød er, står "hvetemel" først i innholdsdeklarasjonen er brødet fint samme hvor brunfarget det ser ut. Et grovt brød er også tungt, mens et fint brød som er farget er lett. På brødskiva kan du bytte ut ost og salami med lette kjøttpålegg f.eks hamburgerrygg, kalkunskinke, reker eller den nye Vita Hjertego' osten som er laget av rapsolje. Eggerøre eller omelett er også sunt og godt. Bud nummer 3 er drikk vann! Vann er den beste tørstedrikken. Ha alltid en full vannflaske med deg rundt og smådrikk av den gjennom hele dagen. Det gir metthetsfølelse, skyller ut slaggstoffer og er sunt for hele kroppen. Til middag kan du prøve å bytte ut familiedeig med kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig (mindre fett), og bruk mye kyllingbryst og fisk. Det er superlett og sunt! Prøver du å servere noe grønnsaker til middagen ved siden av i tillegg (f.eks kokt blomkål, en grønn salat, agurk- eller tomatsalat) er du kjempeflink. Og du kan kose deg med potetene dine med god samvittighet. Lykke til!
mammamammamammamor Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 eg trur eg klarer fnt å holde buda dine, elsker frukt og grønt, og spiser nesten ikke kjøtt, må ha vanligg hvitost da, men det får heller gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå