Gå til innhold

Noe alle ALLERGIKERE bør lese!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hørt om PetalCleanse??? Jeg er hyperallergisk mot katter, og har en sønn på 1 år som også er allergisk, men som elsker dyr, da spesielt katter! I dag har vi vært å hentet hjem pusen vår; Neon. En nydelig elskverdig Devon Rex kattepus. Han er allergivennlig og vi smører han med petalcleanse. Så det finnes håp for oss som er allergiske og har lyst på pus også :-) Finnes både til gnagere, katter og hunder!

Ville bare spre budskapet, produktet har vært på markedet noen år, og ingen har fortalt om det til meg jeg fant det ved en tilfeldighet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell, fortell! Vi har en sønn som er allergisk, men ELSKER dyr. Ønsker oss veldig en pus, men er redde for at han skal reagere.... Er det virkelig håp for oss?

Skrevet

Dette var en glad nyhet!

Alle som har dyr burde bruke dette produktet, da er det jo ikke problem for allergikere å besøke dem. Utrolig viktig med renhold når man har dyr, hos de som har det rent er det ikke problem for meg å komme på besøk. Der det ligger tykt med hår derimot er det om å gjøre å komme seg ut i en fart : )

Skrevet

Det er et middel som er utviklet i storbritana og som ved testing der hadde en virkning på 97 av 100 % hvor symptomene forsvant helt. Det skal smøres på pelsen 1 gang i uken, og krever ikke bading før bruk, en det bør gjøres av og til. På devon rex katter tørker man bare over de med et håndkle og smører på og lar det lufttørke. Anbefales til bruk sammen med allergivennlige dyr da, sikkert for ikke å utfordre kroppen for mye. Ei flaske på 350 ml, den har du lenge, koster 299,- hos tropehagen zoo iallefall.

Skrevet

DYTT!

Skrevet

Takk for info:)))

Skrevet

Å opp igjen :)

Skrevet

Viste alle om dette bortsett fra meg?? :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skriv en ny tråd med en annen overskrift, f.eks. Det finnes en løsning for at allergiske dyreelskere kan ha dyr!:-)

Var bare tilfeldigheter at jeg åpna den her tråden, for jeg er ikke allergisk, men kan fortelle barnefar om dette for han elsker katter, men er fryktelig allergisk!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...