Jordbæret <3 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hurra jeg er gravid. Venter ikke mensen før i morra, men har testet positivt i flere dager, og nå er jeg helt sikker; Jeg skal bli mamma i mars 2008. Hurra! Jeg har feiret med min siste iskalde øl, og min siste bit spekemat :-) Tømmer mine lommer for babystøv, jeg trenger det ikke lenger og håper det gjør nytten for alle dere andre som prøver! ******* ******* *********** *********** ******************************* ******************************* **************************** *********************** ***************** ********* ***** *
Jordbæret <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde omhyggelig formet babystøvet til et hjerte, men så ble det helt ødelagt når det ble lastet inn. Så jeg prøver igjen. Sender et hjerte fullt av babystøv til dere alle sammen: **************************************************************************** ********** ***** ****** ****************************************** ****** ********** ********** ***************************************** **** **************************** ************************************** **** **************************** *************************************** ****** ************************ ***************************************** ********* **************** ****************************************** ************** ********** ********************************************** ******************* * ************************************************** ****************************************************************************
så gla' Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer så mye Aurora! Så moro. Den siste iskalde ølen og spekemat på lenge, er deg vel forunt :-) Jeg håper jeg kan si og gjøre det samme selv til uka. Trekker til meg masse babystøv. Takk takk!!!
♥ DAME Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Suger til meg alt jeg kan Gratulerer så masse med spire i magen, din heldiggris )))
gull-ønske Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 GRATULERER Aurora! Håper du får en fint svangerskap med lite plager. Kos deg og nyt!
månesol Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer sååå myyyee :-). Å avstå fre øl og spekemat nå i ni mnd'er er nok verd resultatet!! Håper at jeg selv snart får alt babtstøvet jeg nå trenger! GRATULERER OG LYKKE TIL :-) !!!!!!!!! Klem
Dotten Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer så masse Lykke til og kos deg med din voksende mage PS: Du kan spise spekemat, så lenge den er varmebehandlet, om jeg ikke husker feil
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer så mye ! Endelig ble det din tur ! Gled deg over voksende mage )
Agne Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer så mye, mars er en flott måned å få baby på, hele våren foran deg og mye ut m vogna på tur.
Jordbæret <3 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2007 Jeg takker for alle gratulasjoner og håper jeg snart kan gratulere dere tilbake! Klem
bente69;) Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer all mass med ny spire:) De beste ønsker for svangerskapet:) Takk for babystøvet:)))
evigoptimist Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Så flott! Gratulerer så mye=) Suuger til meeg det babystøvet som er igjen! Lykke til videre=)
*lillerosin* Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 ÅÅÅÅ så gøy! Masse lykke til og kos deg framover!
martine68 Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 Dette var hyggelig lesning Aurora. Håper du får et problemfritt svangerskap. Masse lykke til og tusen takk for babystøvet :-) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå