Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Fikk gavekort av min kjære til jul men ikke hatt lyst (kvalme og div.) eller anledning til å bruke det før nå. Et døgn på spa-hotell med alt inkludert, og fotbehandling og nakke/skulder massasje! Åhh, jeg gleder meg, trenger virkelig å få komme meg litt bort og skjemme meg bort litt nå!!) Kanskje noe å tenke på dere også???)
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har også et gavekort på spa som jeg fikk i januar, har planer om å bruke det når mannen min begynner å jobbe igjen etter ferien...må bare huske å bruke det før babyen kommer hvis ikke er jeg redd jeg glemmer det! Termin om 80 dager så har jo tid, men den går fortere enn vanlig synes jeg :-)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Ja, 2 trimester har bare blitt helt borte for meg, det går jammen fort!! Jeg må passe på når samboer har ferie så han kan ta lill-berta, men det ska bli sinnsykt godt! )
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 å fy, nå blei eg missunnelig!!! eg og vil men her på lande er det ikke noen gode spa plasser, så eg å sambo skal reise bort nærmere jul ilag på spa en hel helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå