Mon Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er bedt ut på venners-venner fest i kveld. Har i grunnen sagt ja til å bli med. Men så får vi besøk av et vennepar langveis fra. De vet jeg skal på fest i kveld og har ikke sagt noe galt om det. Men så vet jeg ikke hva jeg vil. Er på fest ca en gang hvert skuddår ell noe slik... Men føler samtidig jeg må være hjemme når jeg har besøk. Hva ville dere gjort??
Monajenten Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Oi da..for en vanskelig situasjon... Tror nok (dessverre) jeg hadde blitt hjemme............:-/
Monajenten Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hihi den var smart Roscrusia, tenkte ikke på det jeg;)
Gemini77 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde gjort det jeg innerst inne hadde mest lyst til... Skal gjestene være hele helgen så kan du jo være sammen med dem i morgen også..
Mon Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 Det blir værre, da de har med ungene sine og
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Synes det er veldig uhøflig å reise bort når man får besøk, da hadde jeg heller tatt de med. Selv om de sier at det er helt ok at dere reiser på fest så tror jeg ikke innerst inne at de mener det. Jeg hadde ihvertfall blitt skuffa om jeg dro langt avgårde for å besøke noen - også dro de på fest...
Mon Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 Ja sant det, men jeg blir jo sikkert en smule redusert i morgen da....
Mon Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2007 Det er egentlig det jeg mener og, hadde ikke syntes det var noe kult hvis det var omvendt...
Gemini77 Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Men er det venneparet som har bestemt seg i siste øyeblikk at de skal komme denne helgen eller siden du allerede har planer? I så fall så kan de jo ikke forvente at alle skal droppe planene sine. Men er det noe planlagt fra begge parter så stiller det jo seg litt anderledes..
Mon Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2007 De kom på det her om dagen at de ville ta seg en tur. Festen har vært snakka på i ukevis, men med værforbehold. Og det har jo regna i ukevis og... men ikke i dag da... Hm
Gemini77 Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Da syns jeg ikke du er forpliktet til å være hjemme.. Jeg syns du skal gjøre det som du ønsker å gjøre..
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Kan du ikke komme litt sent til den festen da? Så får du litt tid med de andre vennene dine også.
Odd Molly Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Selvfølgelig kan du dra på en fest når vennene dine som kommer på besøk har fått beskjed om det på forhånd! Det hadde vært helt greit for meg ihvertfall. Noe helt annet om du hadde blitt invitert etter at du hadde fått beskjed om besøket ditt. Kan bare ikke tro at noen som skal på besøk OG som får vite at den ene skal på en fast blir sure for det! Kos deg på festen, vær litt redusert i morgen og kos deg med besøket ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå