Poteto Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 legen min hadde visst tatt ferie, så endte opp med en utenlandsk. han var frå eit Pakistansk land+ dansk, så forsto så absolutt ingenting av da han sa nesten.. godt det bare var en vanlig sv. kontroll der han skreiv alt på skjemaet så eg kunne lese det etterpå..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Uff, ikke alltid like kjekt med disse ferievikar legene. Håper den faste legen din er tilbake til neste kontroll!
Poteto Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 det er heldigvis ikkje noe flere kontroller hos legen i vertfall. skal til jm på mandag, så en gang om 2 uker, så håper eg at eg er ferdig
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Heisann =) Eg trur me har samme lege og jordmor, om ikkje eg har misforstått heilt :/ Kossn va han å gå te han legen, kvir meg litt te å bestille meg time der eg no, lika best å gå te dei eg kjenne te lissm. Åsså du, om som sagt me har samme jordmor, så har eg høyrt rykte om at hu e sjukemeldt!! Men trur du kje dei hadde informert oss so har time der om da då? Du har kje høyrt nåko? Sikkert berre eg so stressa her hehe
Poteto Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 eg har astrid t lege å sofie t jm. eg likte han ikkje i da heila! heilt seriøst! forsto lite av da han sa, å så jore han ikkje nåke, målte kun blodtrykket. men kansje si eg va på ul i går.. men nei, han likte eg ikkje. kan jo bestille hos bondevik eller nåken då? ville heller gjort da.. e sofie sjukmeldt? oi? eg har time der på mandag, skal forberede fødsel ol.. har ikkje høyrt noko. kansje eg skal ringe der no? burde vertfall gje beskje om hu va da! e da andre som me kansje skal t då? vikar eller nåke? vil t sofie eg!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 då tok eg rett ja, eg har kje da besta inntrykket av han eg heller, så derfor vil eg ikkje der. Får prøve å bestille hos nåken andre eg då, men bondevik går vist på ferie frå idag av ja eg og har time der på mandag, så eg meina jo da atte dei burde informere om det om hu er sjukemeldt, men det kan jo vær andre som overtar timene hennas då. Men har me andre jordmødre på dinna øyno då? Eg kome no te å stilla opp te timen min eg so lenje eg ikkje høyre nåko anna =) Men e jo litt viktigare for deg då, nerma seg kraftigt for deg no =)
Poteto Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2007 ja, ville gått t nåken andre så snart da går.. ti har du time då? eg skal kl 11-12, å vil virkeli ha me meg den timen, typen og! vettkje ka me har.. hehe.. trur da berre e sofie?
Poteto Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 hu e sjukemeldt, janne sku i dag, men fekk ny time neste veka.. hu hadde ringt t janne og.. så hu e nok tebake då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå