mamsn t snuska Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 trenger tips til en sang el to vi kan synge for snuppa,
Merete S. Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det aller fineste er hvis dere lager en helt personlig sang til henne. Det vil hun ha glede av lenge, den kan jo synges igjen og igjen, og være snuppa's egen sang.......... Jeg vet om foreldre som har gjort dette, og den samme sangen har faktisk også blitt sunget i konfirmasjonen 15 år senere. Men da har de i tillegg fått laget en personlig konfirmasjonssang. Denne kombinasjonen slår alltid an. Men tilbake til dåpen: Lykkeliten og Tulla vår blir mye brukt. Ta en titt i barnesangbøker, der finner du mye fint. Og svært mange av disse barnesangene egner seg godt til allsang også.
plass'n Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Laget en sang i full fart - værsågod Vær velkommen, store, små mel: Kjære Gud jeg har det godt (Deilig er den himmel blå) Vær velkommen, store, små vi vil feire sammen nå for i dåpen ble den lille båret fram slik Jesus ville Guds familie har fått enda en, det føles godt. Faddere er godt å ha takk at dere svarte ja men vi vet at alle gjerne tenne vil en bønnestjerne for vår dyrebare skatt når hun (han) tar på livet fatt. Så velkommen til vår fest hygg deg som du kan det best spis og drikk, ta gjerne ordet mens vi sitter her ved bordet taler vil vi gjerne ha da blir festen riktig bra! hilsen bestefar
mamamaria Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Favorittsangen min er "velsignelsen" (som bl.a. Oslo Gospel Choir synger). I dåpen til minstemann fikk jeg en venninne til å synge den. Jeg synger i gospelkor selv og har egentlig lyst å synge den til jenta våres denne gangen, men tror ikke jeg klarer å la være å grine, så har spurt noen i koret om de vil komme å synge den heller! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå