Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Vi vurderer å bytte bank, og husket plutselig på Skandiabanken. Søker da også om at de tar over huslånet. Erfaringer med de?
Gjest -<<- Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Super bank, men har ikke lånet der. De er billigst på kortbruk, dermed bruker vi dem til det, særlig utenlands. Men lånet var fremdeles greit å ha i en tullete lokalbank hvor man kan smiske seg til lånesummer inntekten ikke tilsier i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Er storfornøyd med banken. Eneste problem er at innimellom skal dem oppdatere siden, så da går det ikke an å logge inn. Kan eventuelt ringe tlfbanken, men det vil ta evighet om du skal overføre eller betale en regning.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Kjempefornøyd med banken. Ble så lei av alle gebyrene i banken(e) jeg hadde fra før. Nå slipper jeg dette. Kan skreddersy kontoer etter behov, og kalle dem hva jeg vil osv. Slippe gebyr på å betale regninger, overføringer og i det hele tatt alt. Eneste som koster noe, er selvsagt hvis du har kreditt på brukskonto og overtrekker dette da, samt at det er kr 250 i VISAkort-gebyr pr. år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå