Kondis som en murstein Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Lillesnupp på 4 mnd er blitt så ru i kinnene. Jeg ser hun har litt sånn hormonutslett rundt om i ansiktet, men der hun er ru kan jeg ikke se noe spesielt... Noe spesiet jeg skal smøre på, eller bare la det være?
*Sjokomelk* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 lillegutt hadde masse utslett , men jeg smørte det med A-creme som jeg fikk kjøpt på apoteket / helsekosten ... smørte dette på ett par ganger for dagen så gikk det vekk Nå smørrer jeg han en gang i blandt
somm@r Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg bruker aderma som kjøpes på apoteket. Kan også brukes som aftersun og på allle, også voksne.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Kjøpte decubal på apoteket, den er kjempebra! Didrik hadde også hormonutslett, så ikke ut! Men etter vi begynte med den ble han kjempefint på noen dager. Ganske rimelig er den også ( i forhold til feks a-krem), kjøpte en liten tube for å prøve den og den er veldig drøy. A-krem er bra den altså, men den er jo så dyr, så synes decubal er ett bra alternativ =)
2jenter04og06 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Ville brukt A-krem. Den er dyr å kjøpe, men veldig drøy. Og knall-god! (Synes jeg i hvertfall) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå