ApriIbaby Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 For en campingvogn med fast plass på en digg camping - barnevennlig og super på alle måter. Vogna er fra 1986 og er ca 7 m lang, den har i tillegg "golv og veranda" og stooort 6 kantet fortelt. Får med møbler, komfyr og kjøleskap + + Vet ikke om den kan kjøres med..., men har vi ingen planer om. Hva tenker dere om dette? Trenger noen "outsider" reaksjoner nå da jeg stadig endrer meninig.....
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Nei, synes ikke det hørtes ille ut. Kan dere sette opp spikertelt der på sikt, om dere ønsker det? Mamma har sånn med spikertelt, vet de har godt for mye over 150 000 endel av det som er solgt der ute, hvertfall...
ApriIbaby Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Vet ikke om vi kan sette opp spikertelt, men forteltet er ikke så gammelt så vet ikke om det er aktuelt. Er mer usikker på prien i fht til vognas alder.... Hvor lenge kan er vogn brukes?
summer85 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 nei, det hørtes ikke så aller værst ut det =) dyrt hadde det bare vært for vogna, men ettersom det err med telt og fin plasss på en bra campingplass høres det greit ut........
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Mamma sin vogn er vel noe samme årsmodell, og den tror jeg nok funker lenge enda, jeg... Så lenge man tar vare på tingene sine, så er det utrolig:) Men sjekk ut vogna helt, at alt virker osv., sånn at dere ikke får dere noen ubehagelige overraskelser.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 sjekk etter om vannskader før du slår til.vogner som står slik har oftere vannskader enn ellers
ApriIbaby Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 hmmmm forhandler mente 30.000 var mer enn nok......
ღtili35ღ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Er lurt å få sjekket den for fukt før du evt kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå