☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Gleder meg veldig nå altså - har tatt ringerunden nå og forsikret meg om at alt er i boks og klart - nå gjenstår bare å printe ut kirkeprogrammet ellers er alt klart!!!! Må vaske hus og pakke ned til overnatting for lille snuppis - hun skal overnatte borte hos tante og onkel. Må også pakke for min "mann" og meg - skal jo selvsagt overnatte på hotell... Ååååååå gleder meg så innmari - har ikke hatt en overnatting på hotell siden før snuppa ble født og det er snart 2 år siden!!! Det skal bli godt!! Kjenner jeg er litt spent nå, hehe!!! Lykke til alle 14 juli bruder og lykke til til alle dere andre bruder =) Stoooooooor klem fra
barb81*har født!* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer så masse!! Kommer det mange? Håper på strålende sol imorra!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Det er meldt regn, men overlever det også - hadde vært best med oppholdsvær og gjerne sol, siden planen er å være ute men det blir nok bra å være inne også, altså plan B!! Alle som er invitert kommer - blir bare nærmeste familie - men i kirken kommer alle venner osv - så det blir nok en del der ihvertfall =) Lykke til, til deg også da =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Masse lykke til!!! det blir nok kjempe spennende:)
TA 1980 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer så mye! Og lukke til med den store dagen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå