♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Vi har 3 pc'er- min sambo to og jeg en. To bærbare og en stasjonær. Men vi har de på et eget rom i stuen på en måte som er kontor- ble laget til i leiligheten før vi kjøpte den... Men noen ganger vil sambo ha sin bærbare i stuen- vel og fint det hvis den bare kan settes ut igjen etterpå. Vi surfer da med trådløst nett. Men hvor har andre sin datamaskin? I vårt neste hus, blir det nok et eget soverom som brukes til det. I stuen skal det være sofa med tv, samt spisestue.
Poteto Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 i fange, men når vi ikke bruker den så står den på borde eller i ei hylle..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 vi har eget soverom som vi bruker som pcrom/gjesterom... vi har begge hver vår stasjonære...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 vi laget også til "kontor" foe et par år siden, for å ikke få maskina på stua der vi skal være sammen alle mann! MEN, det ble kanskje brukt 2 mnd hehe.. nå har den (helt av seg selv) fått eget bord på stua!!!!!!!!!!!!!!=O men der greier jeg ikke sitte lenger, så nå har den flyttet ned på fanget mitt=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 vi har en bærbar som står på hjørnebordet på stua )
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Vi har 2 bærbare og en stasjonær. Den stasjonaære står på rommet til min sønn, den ene bærbare på rommet til min datter og den siste bærbare i stuen...som oftes på stuebordet eller på det lille bordet i hjørnet. Vi hadde ett eget rom til PC/kontor (den gang hadde vi ikke bærbar), men det ble gjort om til barnerom. Det var dessuten utrolig ensomt å sitte der opp mutters alene dersom jeg skrev universitets-oppgaver. Følte at jeg ble veldig låst til å være ett sted, og det er ikke noe særlig dersom man har huset fullt av store og små barn. Jeg vil være der det skjer. Dessuten, dersom mannen min skulle surfe på nettet, kunna han bli borte i timesvis. Det ble fryktelig ensomt for den som sitter alene igjen i stua... Nå kan jeg sitte i senga å gjøre lekser om jeg vil, og det er veldig deilig. Spesielt når det kommer en liten en, som jeg vil ha i umiddelbar nærhet. Har allerede en haug med bøker, arbeidslampe og det jeg trenger ved siden av senga, så en laptop fra eller til, spiller ingen rolle... :-)
L<3E<3 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 To bærbare og en stasjonær. har på en måte en del av stue til kontor, der står stasjonæren, bærbare pcn har vi litt her og der sånn d passer seg..
Pinny og lillegutt Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Vi har 2pc'er, jeg en stasjonær (som jeg nekter å gi slipp på) og han en bærbar. Vi har sånn åpen kjøkken/stue løsning siden vi bor i en liten leilighet, så jeg er plassert på et gammelt stuebord inni kroken i stue delen på verdens beste stol som nesten går i oppløsning, og han sitter på kjøkkenbordet som er sånn halvveis midt i mellom kjøkkendelen og stuedelen. Høres egentlig litt shabby ut merka jeg.. Men er jeg som nekter å kvitte meg med det gamle stuebordet og min snart oppløste go'stol. For go'stolen min er for lav til pc-pulter og jeg klarer ikke å sitte i pc stoler lenge av gangen, for jeg MÅ ha beina oppi stolen Og han sitter på kjøkken bordet fordi vi har ikke plass til pc-pult (uten å fjerne mitt opplegg), og han spiller endel å liker da så sitte ordentlig, ikke sammenkrøka i sofaen eller sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå