Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden barnehagen stengte for sommeren, har gutten min på 3 år vært umulig. Han er veldig aktiv, og syns tydligvis dagen er for kjedelige her hjemme. Jeg finner på mye rart, men alt han vil er og la kjedsomheten sin å ut over lillesøstra si.. Blir endel gråting i løpet av dagen da for og si det slik. Han sa at han ville i bhg i dag, og leke med de andre barna. (Bor i et nabostrøk uten unger på hans alder, så klart han savner og leke med barna i bhg.)

I dag skal mannen min på skytekonkurranse, spurte pent om vi kunne bli med, men da var det bare masse unnskyldninger.. han er vel redd vi skal forstyrre han... Dummingen:P

Jaja, jeg får slite videre da, med og underholde han.. hehe, tenkte og dra på lekeland, men det er litt vanskelig og være alene når jeg har to små. Minstejenta er jo bare 1 år, så hun kan ikke drive og klatre oppi alle de lekene... og vil ikke at gutten skal løpe helt alene. Tenk om han står på det øverste og ikke tørr gå ned?? :P Da må jeg klatre opp hele greia, med ei lita ei på armen.. grøss... hehe:P

Flere med utålmodige barn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet åssen det er. Mannen min er borte i hele dag =( Kommer ikke hjem for i kveld.

Hvor bor du, kanskje vi kunne finne på noe sammen???

Skrevet

JAAAAAAA.........

Hjelpe meg! Kjenner meg igjen i alt du skriver. Gutten min vil ut, ut ,ut.... hele tiden. Er helt utslitt jeg. Ikke så lett når han har en lillebror som også skal være med.

Skrevet

Bor i Hamar, har funnet ut at det er svært få herfra her inne`??:) hehe, jaja...

Hvor bor du?:)

Skrevet

Hamar her også - og kjenner veldig til problemet. Barnehagen er stengt i en hel måned og Sigrid går helt i spinn... I dag er det heldigvis litt lettere vær... Blir litt mer utetid da.

Skrevet

Bor på Kløfta=( Dumt, da er det jo litt langt. Hadde jeg hatt førerkort hadde jeg gjerne tatt bilen og kommet en tur sammen med ungene=) Synes Hamar virker som en koselig by. Har bare vært der en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...