Gå til innhold

Kommentarer fra svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har besøk av svigermor og svigerfar som vi ikke ser så ofte.

Nå har jeg fått alle skrekk fødsels historiene. Jeg har fått vite om alle historiene med de som fikk barn som ikke var friske.

Jeg har fått vite alt om hvor grusomt svangerskap svigermor hadde(hun hadde det MYE værre enn meg) og om hvor grusom fødselen var og hvor lang tid hun brukte på å komme seg etterpå...

Og så har jeg fått beskjed om at jeg har lagt på meg mye men har liten mage... altså har jeg fått beskjed om at jeg har blitt feit ...

Og så har jeg jo fått vite alt om hvor slitsomt det er etter fødselen.

Glad for at jeg ikke er proppfull av hormoner og at jeg ikke gruer meg til fødselen for da hadde jeg jo sluttet å spise og jeg hadde hvertfall nektet å føde...

Ja ja er vel bare godt ment ;)

.... men jeg lurer jo på hvor det blei av gladmeldingene jeg da...

ju hu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater sånne kommentarer og historier der alt er jävlig og ender i smertehelvete...

Min svigermor er også slik at hun nevner hvor mye jeg har lagt på meg hver gang hun ser meg..men hallooo?! Jeg er faktisk 9 mndr gravid og har lagt på meg 10 kg...det syns jeg var ikke såååå mye ...Men men...

Skrevet

Hehe, huffameg!! Det er tydelig at ikke alle er like fintfølende.... Vi har et utrykk "fritt for å være verst" jeg kan ikke annet enn å le av sånne mennesker selvom det er svigermor... NYT tiden du har igjen du!!!

Klem

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jepp jeg nyter og jeg nyter å ikke være verst :)

Hun lever alltid godt etter "fritt for å være verst" så sånn er det jo bare... Hun er jo egentlig veldig hyggelig og tenker nok ikke over det.

Nå har min mann satt henne i gang med å tapetsere mens jeg bare sitter her i sofaen så det er jo DEILIG :)

Skrevet

Venninna mi fødte for tre dager siden, og det tok 3 1/2 time fra vannet gikk til gutten var ute, og hun er i knall form nå og sier at det bare er å glede seg.....ha den historien i tankene du! ;-)

Skrevet

uffda.. man kan jo bare le av slike mennesker.. det er patetisk.. og ikke særlig empatisk. sånn på tampen av svangeskapet.. du får bare heve deg over det:-)

Skrevet

Så flott at du klarer å heve deg over det og til og med le av det!

Håper hun ikke skal være lenge på besøk, men bra at hun i det minste kan gjøre litt nytte for seg etter alle skrekkmeldingene :-)

Klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...