Gå til innhold

Klør!!!!!


mam71

Anbefalte innlegg

Har termin i morgen 14/7 og holder på å bli gal. I tillegg til at jeg er oppe på do sånn 4-5 ganger om natta, så holder eg på å klø meg i hjel. Klør over hele kroppen. Tidligere var det helst på magen eg klødde, og det hjalp å smøre seg med krem hver gang jeg var oppe på do. Nå har det bare blitt verre for hver dag. Klør meg til blods flere plasser, ser helt spedalsk ut. I natt prøvde jeg å vaske meg med en kald klut det hjalp en liten stund. Men det blir lite søvn av dette her.

 

Er det noen som har noen tips, det er vel dette som kalles svangerskapskløe. Det er vel ikke farlig for barnet, har hatt litt protein i urinen gjennom hele svangerskapet??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har også hatt dette problemet særlig under fotsålene og på fingertuppene. Det du skal gjøre er å ta en blodprøve hos legen. Svangerskapskløe kan i svært få tilfeller ha innvirkning på leveren og det anbefales derfor å ta en prøve uansett. Bare ring legen din så ordner hun dette. Det som hjalp mot kløen min var såkalt "Hvit vask" man får kjøpt på apoteket. Jeg klødde meg til blods og sov nesten ikke jeg heller. Nå er jeg 12 dager på overtid og venter spent på babyen, men kløen har gitt seg så hvit vask fungerte veldig bra på meg. Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svangerskaps-kløe er vist ikke så bra at man har mot sluttet som jeg har forstått.... ei venninne av meg ble satt igang før tiden fordi hun hadde det!, hun hadde termin i august!!!! burde kanskje undersøke dette!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...