Gå til innhold

I dag kommer vaskehjelpa kl 14

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å vaske hele huset for første gang, skal bli deilig å slippe å vaske gulv, støvsuge selv, og det for en billig penge..

nå får jeg vel høre at jeg både er lat og slapp siden jeg har fått vaskehjelp i huset.....siden jeg har fått så mye "pepper" på klutene mine hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får legge vekk klutene så ikke hun vasker badet med dem.. hehe

hva betaler du og hvor i landet bor du ca?

Skrevet

Næmmen M da.. er du blitt så lat nå..

Kødda.. skulle gjerne hatt noen som tok helgevasken for meg jeg også.. Det får bli i et annet liv det tror jeg

Skrevet

hehe jeg har kjøpt nye skurekluter ++

betaler 100 kr timen og vi bor i Tønsberg....

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Fy faen jeg skulle gjerne hatt en vaskehjelp. Tatt med meg babien ut mens noen vasket huset. Har enda ikke lært meg at jeg ikke MÅ VASKE huset når baby sover ;) Vasker meg jo gal.. hadde vært fint om noen andre kunne gjøre det , når mannen er udugelig på det!

Skrevet

mockanin

vi hadde aldri hatt vaskehjelp om vi hadde alt på en flate, og det har vært sambo som har vasket der vi bodde før og litt her nå..

men du kjenner historien min, og vet at jeg har litt "problemer" derfor er det greit å ha vaskehjelp 1 gang i uka :)

blir ikke bedre med ukene heller ettersom magen vokser og vokser..blir mere sliten.....men jeg har begynt å trene hos fysioterapauten da 1-2 ganger i uka..begynner for fullt til uka igjen har hatt "ferie" denne uka hehe

Skrevet

åh det hørtes herlig ut!!

Skrevet

Ikke noe offerrolle nå, frøken, det kler Dem ikke. ;) Når vi har kommet mer i stand i huset, skal jeg også ha vaskehjelp. GLEDER MEG!

Går du via et byrå (hvitt) eller?

Skrevet

Å, Mas@nder... Så heldig du er som har vaskehjelp!! Skulle gjort hva som helst for det samme, vi har 3 etg hus, og med bekkenløsning og gubben som jobber ENORMT mye, så sier det seg vel selv hvordan det ser ut her!! ;-) Hvor stort hus har du, og hvor mange timer kommer hun til å bruke?

Har du leid hjelpa gjennom firma eller svart?

Skrevet

Du må gjerne sende henne hit etterpå.... Kanskje hun kan stramme opp den forbaska late familien min samtidig, siden jeg ikke er i stand til det.

-Datteren min brukte 4 (!!!!!) timer på å rydde å vaske yttergangen i går. Den er på 4 m2! Det er utenfor min fatteevne at det overhodet er mulig.... Men, når man må på do, drikke, spise, se lit på TV, sende SMS, plage småsøsken samtidig så går jo selvfølgelig tida.

Jeg er villig til å gi høyrearmen min for å få vaskehjelp!

Skrevet

ikke noe galt i å ha vaskehjelp vel? hvis man har behov for det og har penger til det. Er jo faktisk ikke kjempedyrt heller! flere skulle egentlig ha hatt det, slippe det unødvendige stresset med å holde det reint hjemme, og kanskje det går på bekostning av annet isteden. Kanskje man får mere tid til overs som man kan bruke på mann og barn, og det er jo positivt.

Jeg bor bare med mannen min, venter første barnet nå, så jeg har jo tid og ork til å rydde, selv om det er kjedelig. Har ikke samvittighet til å ha vaskehjelp, hehe. men hadde jeg hatt flere unger, stort hus osv så hadde jeg ikke nølt!

ikke skal du vel få pepper for det :o)

Skrevet

Vi hadde vaskehjelp for foerste gang sist uke og for en LUKSUS!!! Jeg gaar fortsatt rundt og beundrer hvor fint det er. Hun toemte t.o.m soeppelbottene, vasket innvendig i dusjkabinettene... det har aldri vaert saa fint her foer, verdt enhver krone!! Det var jo ikke perfekt, men det var 1000 ganger bedre enn slik det var...

Skrevet

Rydding står man da vanligvis for selv (ellers finner man ingenting) med mindre man har hushjelp (DET må være luksus, det!). Det er forøvrig litt av det som er fint med vaskehjelp. Da blir man tvunget til å rydde regelmessig. Veldig greit.

Skrevet

send hun over til meg etterpå, har vondt i hodet og ikke lyst til å vaske, vill ha ei sånn vaskehjelp som lager middag og vasker og bretter klær, og etterpå gir spa behandling.

Skrevet

Vi har også vaskehjelp og det er helt herlig! Vi måtte bare krype til korset da vi fikk oss hund. Vi har stort hus (endelig får vi ta i bruk et av barnerommene) og begge jobber MYE. Det er deilig å ikke måtte bruke hver lørdag på rundvask. Det er jo nok å ta seg til i et hus allikevel. Når jeg får "ånden" vasker jeg vinduer og tar mer nedvask, listevasking osv. + at jeg nå har energi til å bake mere. Anbefales...

Skrevet

Har å lyst på vaske hjelp. Sliter litt med formen så får ikke gjort så mye. Hadde fått typen til å love at han skulle hjelpe meg i helga, men nå skal den jævla idioten drikke så er han drit dårlig i morgen. Å hvem vet hva han orker på søndagen... Hater mannfolk i blant:o(

Skrevet

Moder'n-2

det er vel et byrå tror jeg..men går igjennom min mamma som leier ut leiligheten til henne...

Skrevet

AurorasMamma med spire!

huffda 3 etg hus har jeg hatt en gang og da bodde jeg alene der og aldri mere :(

huset er på 2 etg fordelt på 135 kvm

hun brukte 3 timer i dag, men neste gang blir det kanskje 2 for da skal hun bare ta 1 etg + begge bada + vaske vinduene..

er gjennom byrå tror jeg men hun tar det svart :)

Skrevet

Sonia 19.07.07 Fødeklar!

det overasket meg at hun tømte søpla + vasket glassdørene i dusjhjørnene også.....hun støvsuga alt først også gikk hun over med skurefilla og hun var nøye også.....tok tom pussa glassdøra m/ruter i inn til hålen også :))

hvor mye betaler du pr time??

Skrevet

Så misunnelig på deg nå ;o) Drømmer om en vaskehjelp selv!

Har forresten skrevet på tråden vår :o) Klem til deg. Goood helg snuppa!

Skrevet

og jeg har svart på tråden alt......:)

håper jeg hører fra deg snart igjen....

Skrevet

Mannen min tok over vasken for litt over en mnd siden pga mine kynnere og bekkenløsning.(han har alltid vært med å vaska hver uke før også, men nå måtte han gjøre nesten alt selv alene) Jeg bare tørka litt støv. Nå står han med arbeid over hue da vi har begynt og pusse opp annenetasjen, slik at da har svigermor kommet istede og vasket:) Det er godt og få det unnagjort:)

Skrevet

Hmmm... Du m@sander, kan ikke du spørre om hu har lyst på en jobb til?

Jeg bor ikke så langt unna deg. Å jeg har kranglet så JÆVLIG med skure filla og vaskebøtta i det siste. De orker rett og slett ikke gjøre jobben lenger :-(

Mener det helt seriøst. Eller foresten, er hu flink?

Skrevet

*Vetlis*

kan jo høre med henne når hun kommer neste fredag...hvor langt unna bor du fra meg da??

hvis du ikke vil si det her så kan du sende meg en PM :)

synes hun var kjempe flink og veldig nøye :)

hun er fra russland eller polen så du vet det....

snakker litt gebroken norsk, men jeg skjønner hva hun sier..og hun skjønner hva vi sier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...