Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Synes jeg merker mer og mer symptomer her........er i uke 37. Vet baby ikke er prematur lenger da, men synes alikevel den kan vente litt... Hva tenker dereom å føde i uke 37?
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hei: Jeg er 37+2 i dag og kunne godt tenke meg å bli ferdig. Vet baby er stor nå og ingen problem med å klare seg. Men jeg er vel litt "gira" på å bli ferdig da. . .) Kommer vel litt av at jeg har hatt et litt problematisk svangerskap og vært inn og ut av sykehus siden jeg var i uke 22... så hadde bare vært godt å bli ferdig nå...)
Poteto Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 eg kunne godt tenke meg å føde nå, er i uke 37+4.. babyen er friske, så hadde ikke gjort meg noe å vore på føden nå.. lykke til
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Føde om tre uker??? Nei hjelp, jeg håper den holder seg til termin der inne, tross bekkenløsning og vann i kroppen! Kan hende jeg endrer oppfatning da....!!! Om tre uker.
marghald Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg føder gjerne i uke 37! Fikk en stor gutt sist (4580 g), og håper å unngå det denne gangen:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Hadde vært helt greit for meg å føde i uke 37 dersom hun vil ut da!=)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg ville nok ventet til termin, jo tidligere de er født jo større sjanse er det for kolikk og umoden førdøyelses system.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 kjæsten til fetteren min fødet i går og hun var i uke 37. men babyen var bare 2230 og 45 lang.. så d hadde nok vært bedre å være i magen litt til.. men han ville ut, så da er d ikke noe å gjøre m:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Er visst like naturlig å føde i uke 37 som i uke 42. Babyen er jo "ferdig"
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Jeg tror det er individuelle forskjeller. Noen babyer er klare til å komme ut etter 37 uker, mens andre trenger noen uker til på seg før de er klare. Hvis fødselen starter av seg selv i uke 37 så er det meningen at det skal være sånn tror jeg da....ikke så mye man får gjort fra eller til da, kan ikke akkurat knipe igjen til uke 42 heller...
Mamzen Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har født i uke 37 og min baby var ikke klar. Hadde store ammeproblemer i starten og mye gulsott. Han hadde fortsatt masse hår på skuldre og ører...Så vær glad for å holde baby inne lengst mulig fram mot termin!!!! Men det er forskjell ja.
Raych Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 Jeg fødte i uke 37 forrige gang ved planlagt KS. Det gikk kjempebra:) Babyen scoret 9 på apgar etter 1 min og 10 etter både 5 og 10 minutter. Hun hadde ingen problemer av noe slag. Ammet bra og melken kom som bestilt:) Har ikke hatt noen problemer i etterkant heller. Hun har hatt feber 1 gang på de 3 årene som har gått og ellers ikke vært syk en dag. Nå er jeg i uke 37 i dette svangerskapet og jeg hadde absolutt ikke sett mørkt på det om fødselen hadde startet nå. Bare det at det fortsatt står igjen litt ting å ordne her hjemme først...
Love my kidz Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 Huff da.. jeg er en av de som har syntes at det hadde vært godt å fødd tidlig.. f.eks uke37.. men når jeg leser om deg Mamzen så skammer jeg meg. Baby har det absolutt best i magen noen uker til ja.. nå er jeg i uke 39 og kan godt gå ei uke eller to til. Formen er nemlig bedre enn i uke 37 =)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 for meg selv, veldig godt, siden jeg er så sliten og har så mye å gjøre om noen uker, vil gjere komme i gang.. og få ting unna. Men for baby, vil gjerne at hun skal bli der inne litt til, iallefall i kveld.. så sambo kan være med på fødselen.. hehe jeg er litt redd for at fødsel skal starte for tidlig jeg da. Har kanskje noe med at tanta mi født for tidlig og baby fikk hjerne skade. vil ikke at baby skal komme for tidlig, jeg vil at hun skal være sterk nok og frisk. Så da klarer jeg å ofre den stakkars bekkenet mitt litt til.. så om det skjer så får det bare skje. Jeg tror nok at det går greit og at det egentlig ikke er noe problem. Men 2 uker til hehe da rekker jeg å skru opp senga og gjøre alt klart
@nne p@ l@nne Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 Har også født i uke 37 og babyen var stor nok og klar nok til og komme ut. Vi har ikke hatt noen problemer i etterkant :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå