Gå til innhold

Skandiabanken... Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bytte bank, kom da på at Skandiabanken kunne være ett alternativ... Noen som har Skandiabanken? Er ikke det en nettbasert bank? Er det greit å få lån der, tenkte jo å flytte over huslånet vårt. Hvor må man sende evt dokumentasjoner, pr e-post??? Eller i brevs form... Hjelp meg litt:)

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELENDIG!!!!!!!!!

Takk gud for at vi ikke har bil lån der lengre!!! Orh blir sint barejeg tenker på alt det styret!

Jeg betaler regniger med en gang og har ett skikkelig system, har ikke tyll med noen regninger uten om hos dem. De sendte så mange regniger som var betalt (vi ringte sikkert inn 2 ganger i måeden) Så var det ei reging de påasto vi ikke hadde betalt som vi hadde, jeg hadde kvittering og alt å sedte den. Da sa de at nei de kunne fortsatt ikke se den var betalt og at vi bare mar ikke mer enn på måtte se å betale den. Det var ikke mer enn på 3200 kr. Men når du vet du har betalt den og ikke "driter" penger (sambo var akkurat i jobb skifte) og de truer med å sende regning til inkasso så blir du passe frustrert å må betale. Krangla så mye med dem. Så var sambo ute for ei ulykke, og bilen ble kondemdert. Vi fikk summen som bilen var verdt igjen på forsikring. En måned etter fikk vi ett brev hvor det sto at vi hadde betalt 3200 for mye...hmmm....pussig, F**** blir så jævla irritert.!

Ingen bra anbefaling til de fra oss hvertfall.

Skrevet

Oj! Nei, det var ingen flatterende beretning for Skandiabanken. Hmmm, da frista ikke det:( Men så kjekt å få tilbakemeldinger på sånt, da. Takk for svar!

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer. Har ikke lån der da. Man må sende dokumentasjon i brevs form, faks o.l

Kan anbefale banken.

Skrevet

Hei!

Vi har også bare gode erfaringer med skandiabanken. Men vi har heller ikke lån der. Det har vi i en annen bank. Vi har felles kontoer i skandia. Der vi fører over penger på en matkonto. Den har vi minibankkort på begge to. Vi har og en feriekonto og en regningskonto. Skandiabanken er ypperlig om du reiser mye i utlandet. Da betaler du omtrent ingenting i gebyrer. Vil anbefale den til vårt bruk ivertfall:)

Skrevet

Bare gode erfaringer her og!!:o)

Skrevet

Samme her, har bare positivt å si om skandiabanken, har aldri hatt noe tull med regningene, vi betaler både lån og alle regninger over nettet gjennom skandiabanken.

Skrevet

Kanskje det er verdt å prøve de:) Er ikke fornøyd med banken vi har nå, hvertfall.

Skrevet

Jeg har åpnet konto i skandiabanken nå nylig. Hørte at det var den billigste banken, og at man kan spare mye penger. Ingen gebyrer på visakort osv, kan bruke de over alt i alle butikker og minibanker og i utlandet, uten å betale gebyr. Dessuten får man høyere rente på pengene man har inne på sparekonto.

Skrevet

Jeg har også bare gode erfaringer med Skandiabanken og kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsene fra første svarer.

Du sparer masse penger på å bruke banken, i motsetning til andre banker hvor de krever gebyr for allting - selv om det er du som gjør jobben!

Jeg har 2 andre banker også (bl.huslån i Postbaken fordi jeg MÅ) men syns de er elendige.

De gangene jeg har hatt behov for å snakke med noen i banken personlig har heller ikke det vært noe problem (4.-5 ganger). Lett å få svar, og greie og dyktige kundebehandlere.

De har også blitt kåret til beste bank år etter år på forbrukertester.

Skrevet

Jeg har også bare positive erfaringer med Skandiabanken, og har brukt den i fire-fem år. Enkelt og greit, lett å forstå selv for de som ikke er "datanerder".

Har ikke lån der, så kan ikke uttale meg om akkurat det. Men dere må vel nødvendigvis ikke flytte lånet om det ikke er ønskelig.

Selve banken er absolutt å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...