Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 tar Jerntilskudd, hvor lenge er det meningen at man skal ta Jerntablettene? Legekontoret er stengt for sommeren så prøver her... Vil ikke ta for mye jern heller :-) Har forresten tatt 1 pakke i løpet av de siste 3-4 ukene.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det er sikkert individuelle forskjeller her. Jeg fikk beskjed om å ta jern 4 uker etter fødsel.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Varierer nok fra person til person, ja. jeg skulle ta i 6 uker, og så komme tilbake for nye prøver.
Koala *g07* Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Med en blodprosent på 5, fikk jeg jerntabletter for en måned.. jeg takla dem ikke, og har heller spist mat som har gitt meg tilskudd.. har ikke målt prosenten min, men føler meg bedre nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå