Life is a gift Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Heisann! Jeg er glad i dag...deilig å få en slutt på en uke med bekymringer og mange tårer. Har vert så urolig for at ikke alt er bra med den lille engelen, så vi fikset oss en ultralydtime hos Majorstuaklinikken i Bergen. Det var en HELT FANTASTISK opplevelse å se den lille med egne øyne...den er faktisk inni magen min. Helt sykt! Den hikket når vi begynte med timen, moro. Men roet seg etterhvert, sikkert deilig å bli massert av ultralyd"pinnen". hehe. Nei, dette var helt fantastisk deilig!!!! Anbefales alle!!! Mannen min mente seff at han VISSTE at alt var iorden, og at det var dyre penger. Men det var greit for å roe meg ned...og det var virkelig verdt pengene mener nå jeg. Jeg er forr 13 + 3 dager på vei! litt lenger enn antatt.
jente08&jente2010<3 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 så gøy å høre:) man går jo og engster seg hele tiden.... så den følelsen å få se at alt er bra, er deilig:) vi gjorde det sammen, for å se om hjertet slo, og det gjorde det:) var så deilig å få det bekreftet:)er nå i min 15 uke:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er 14+1 og har ultralyd først 25.juli . Og den måtte jeg krangle meg til å få, for de mente det ikke var nødvendig før siste uka i august .
Life is a gift Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Det skulle vert obligatorisk for alle gravide (særlig førstegangsgravide) å få ultralyd i uke 12, 18 og 32. Det er flere fagfolk som arbeider for å få det gjennomført faktisk (les siste nr av Gravid). Jeg trengte iallfall veldig denne tryggheten om at ungen faktisk er der inne og at den har det fint. Bra jANUARMOR at du stod på ditt, så fikk du en tidligere ultralyd. Håper alt er bra der inne hos deg!!!
twoboys & a girl Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ikke bare førstegangs, men alle skulle fått det. Håper det kommer igjennom. Nå var jeg så heldig å få to ul da, fordi sykehuset hadde gjort en feil:o) Alltid betryggende å se at det går bra der inne. Lykke til på ul din, skal på ul om 6 dager:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå