susse Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hengt meg litt opp i dette med at vannet plutselig kan gå.... Får man noe forvarsel hvis det ikke starter med rier? Lurer på om man bør gå til anskaffelse av tisselaken og ha i sengen for å unngå at madrassen evt blir ødelagt..... Bør man også ha noe tilsvarende i gostolen og evt i bilen? Hva gjør dere jenter? Klem
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Har kjøpt til sengen.. trur jeg skal legge et i bilen.. også leste jeg GÅstolen - hehe - den trenger jeg ikke beskytte - men sofaen derimot den trenger nok litt beskyttelse også ja!! nå er det ikke alle som opplever at vannet går før de er i gang med fødsel da så du er jo ikke garantert at det gjør det
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har lagt tisselaken i senga. Litt tidlig enda, men bedre føre var enn etter snar=)Er 32 uker. Så vurderer jeg å legge noe i bilen også ja!Så satser jeg på litt flaks også!
susse Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Da tror jeg at jeg skal ut å handle litt. Tusen takk for svar jenter Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå