Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne holdt ut der... :) Kjøkkeninnredningen er ikke helt etter min smak, men det virker i alle fall som om det er i god stand - og så mange soverom a gitt....

Den "rønna" vi nettopp har flyttet inn i trekker vann inn i kjelleren og det regner gjennom taket... men vi har hage, så jeg er godt fornøyd likevel. Liker huset vårt veldig godt, men vi blir ikke arbeidsledig de første årene. Vi må både drenere rundt huset og skifte tak + at det tar ikke skade av et nytt bad og generell overflateoppussing av loft og kjeller (hovedetasjen tok vi i det vi flyttet inn)

Skrevet

det var jo et flott hus :) lyst og fint! så veldig koselig ut utenfor :)

men for en pris! :)

har du vært på visning enda?

Skrevet

ååå nudelii.. men stiv pris ja! Hae lyst på nytt hus jeg å for vi har bare 2 soverom og det er forlite når minsto kjem i desember har hun ikke soverom=/

Skrevet

Jeg må bare smile litt når det gjelder antydningene om stiv pris :-)

Det beror jo veldig på hvor i landet man bor selvfølgelig - ta en titt på prisene her hos oss i Oslo så skal dere få se stive priser!

Skrevet

nydelig:)

Skrevet

Ja prisene er stive overalt og det er veldig synd for ikke alle har råd til å kjøpe seg hus. Husprisene har jo tatt helt av !!

Skrevet

Åh! Vakkert hus!!! Har dere råd til det så kjøp det!!! Tror dere kan bli riktig lykkelig der!

Skrevet

Hvis jeg og forloveden min hadde fått et slikt saftig lån hadde jeg tatt det med en gang...Hihi..Det der er jo nærmest en villa i mine øyne..Dere er veldig heldig hvis dere får tak i det huset der=)

Skrevet

Så veldig fint ut!

Men liker ikke furufarget panel - måtte nok malt taket hvitt, og byttet litt farger på veggene. Men ellers så det fint ut:)

Skrevet

Hehe ja Oslo-prisene er helt sinnsyke!

Kjøpt hus i Vikersund til 900.000,- Det er ikke alle steder man får det! (bra standard, ikke noe som trengs å gjøres bortsett fra rent "kosmetiske" stil/smaksmessige ting. + 1,6 mål)

Skrevet

Fint utenpå, men jeg hadde nok ville fikse opp alt inne. Er ikke så glad i så mye tre, og kjøkkenet var heller ikke etter min smak. Men det har absolutt potensiale! :)

Skrevet

enig med "pelin - med pursling i magen", jeg hadde nok gått amok med hvit malingen inne, alt for mye treverk etter min smak...

panel er greit det med da ser jeg helst at der er male i lyse farger...

kjøkkeninnredningen var heller ikke helt min stil...

Skrevet

synes huset var kjempeflott jeg! bare bra at det har oppussingspotensialer, så får dere gjøre det mest mulig "deres" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...