Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Når jeg prøver å sende mail til selgere så står det at jeg ikke kan sende flere mld - men hvordan får jeg slettet de jeg har under sendte mld? Får det ikke til jeg - klarer å slette de i innboksen men ikke de i sendt .... Noen som vet?
Gjest -<<- Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Det lar seg ikke gjøre å slette disse; "The Sent folder contains all of the messages which you have sent to eBay or to other eBay members through My Messages. Messages appearing in the Sent folder can be copied to other folders, but can't be moved or deleted." Altså er det sikkert en annen årsak til at du ikke får sendt meldinger enn at utboksen er overfylt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå