allerhelstNorge Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei på dere, alle flotte damer. Godt å se at det fremdeles er liv her inne . Her i gården er det litt vel travelt om dagen så tiden foran pc er relativt liten. Ferien starter neste uke. Onsdag formiddag setter jeg og jentene vårs i bilen og kjører til London for å ta kveldsfly til Oslo. Gjett om vi gleder vårs!!!!! Skolen slutter ikke før neste uke. For 2 dager siden kom 4 (snart 5)åringen hjem med skole-rapporten: hun er normal og ligger faktisk litt over gjennomsnittet. Vi er kjempeimponerte og stolte over hennes innsats og læringsvilje. læreren kunne vise at hennes læringskurve siden januar har gått rett til værs. Men det føles alikevel helt feil at et lite barn på ikke engang 5år skal streve med læringsmål, skriving, lesing, regning etc. istedenfor å være ute å henge i trærne.... Vi har ennå ikke solgt huset (som har vært på markedet siden tidlig mars!!!!) og nå begynner jeg å bli lei av å bo i et "ryddig" hus. Men bolig markedet har helt stagnert. Typisk, når vi skal selge. Og jeg som hadde gledet meg til å si opp jobben, konsentrere meg om diplomoppgaven min og kose meg som hjemmemamma med yngstemann på 3,5 før hun begynner fulltidsskole høsten'08. Vi krysser fingrene for salg PÅ DENNE SIDEN AV JUL!!! Men nå: TAR VI FERIE OM 5 DAGER!! Vi sees i Norge ) Ønsker dere en riktig god helg og mye sol de kommende uker.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Herlig:-)) Vi sees snart da! GOD TUR til NORWAY:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå