Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Var hos gyn nå fordi jeg hadde en "mensaktig" blødning utenom syklus. Hadde normal mens 19.06 til 27.06 for så å få en blødning igjen 04.07 til 07.07. Har hatt murringer i mage og korsrygg og har derfor vært litt bekymret for både det en og det andre. :-) I tillegg har jeg hatt spottblødninger siden 11.07 til i dag..... Fikk UL i dag og absolutt ingen ting var galt!!!! Sjekket graviditet utenfor livmor, eggstokk betennelse, cyster og alt mulig annet man kan se på UL. I tillegg tok hun bakterieprøver osv osv..... Det legen sa var at det er helt normalt med blødninger rundt EL. Dette kunne som dere vet være EL blødning, eller det kunne rett og slett være syklussen min som var helt på sykkeltur. Det kan skje med alle og er overhode ikke farlig! Det at jeg har hatt spottblødninger nå de siste dagene kan være hormonellt eller det kan være fordi jeg hadde en SVAK soppinfeksjon(Sorry litt ekkelt....) Hun anbefalte meg å teste for EL og ta hensyn til siste mens hvis jeg ønsket å finne det, eller vente til neste mens kom av seg selv.... Kan godt være dere vet alt dette fra før, men jeg ville dele det uansett så ikke flere trenger å bekymre seg slik jeg har gjort. God helg og LYKKE til til alle som skal teste eller prøve i helgen!!!!!!!!!
L<3E<3 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Takk skal du ha:) du må ha lykke til du også klemmepå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå