Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Er dere fornøyd? Føler alle bare har Mei Tai, men kanskje noen har erfaring med denne også?
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har! Er kjempefornøyd, bruker det omtrent hver dag:-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Er det vanskelig å bruke? Har bestilt så det er på vei i posten :-) Og kan man feste ungen på ryggen med det etterhvert? Var og kikket litt på sidene deres og det ser ut som om det er en "grunnknyting" som man bare kan bruke for å sette babyen nedi på ulike måter, stemmer det?
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Er en grunnknytting som du bruker til ulike stillinger ja. Kan bære ungen på ryggen også. Jeg synes ikke det er vanskelig å bruke, men trengte et par forsøk med en dukke først, hehe....det følger med et veldig bra og detaljert hefte. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Takk :-) Tror ikke vi har noen dukker, men får finne en bamse i stede, hehe... Gleder meg, slik det er nå får jeg ikke gjort en ting her hjemme siden småen på 1 mnd helst vil bo oppå meg hele dagen og jeg ikke har armer til å bære ham når jeg skal gjøre ting, blir utslitt av det. Han ligger og sover på armen min nå også ;-)
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 de som bærer mye har STOOOOR utvalg av bæretøy, de bærer ikke i bare mei tai. Jeg bærer hver dag i forskjellige sammenhenger. Brukte Moby Wrap når han var liten, men nå er han stor og tung for den og vi bruker mer vevde sjal og mei tai. Synes moby w var så klamm, og tykk. Ble kjempe svett av den, og gutten min åsså. Hele bodyen var våt. Jeg bruker tynnere sjaler som Gypsy mama, ellaroo, girasol, og mt selvfølgelig.Det spørs hvor en bor og hvor varmt det er der. sjekk siden www.tettinntil.com så kan du se utvalget av bæretøy, og få hjelp med sjalet hvis du skulle ha problemer med å knytte bebyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå