Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 så en link på dinbaby... går visst ikke så bra med kjempen vår :-( http://www.dinbaby.com/forum/thread/9816224 får så vondt i meg.... håper virkelig at det kan snu seg, og at han blir bedre!!!!
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Nei huff - nå sitter jeg på kontoret mitt og tårene bare triller oi - håper på det beste for alle parter..
doffine Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 sender varme tanker til deg og dine, lillegull... Tenner et lys for mikael i dag... Ord er fattige i slike stunder....
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 sender varme tanker her også.. stakkars mennesker.. tenker myyyye på dere...
moly Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Uff så forferdelig trist. Sender masse varme tanker eg og...... Mange klemmer er sendt.....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Å, dette var grusomt trist og lese, klarer ikke å stoppe å gråte.. Håper så inderlig at alt skal gå seg til med Mikael, han har jo blitt alles hjertebarn her inne! Sender alle mine gode og varme tanker til dere, og skal tenne lys i vinduet mitt for Mikael og familien! Og til Mikaels mamma: Du er en fantastisk mor, tenk å klare å tenke som du gjør oppi alt dette, jeg må si at du er den personen her inne jeg har aller mest respekt for! Stå på, og ta vare på hverandre! En stor og varm klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå