Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt merkelig, og jeg har aldri vært borti noe lignenede,

så derfor spør jeg her - i tilfelle noen andre gravide har merket det samme. Har aldri vært gravid før så jeg vet liksom ikke helt...

 

I noen dager nå så har jeg fått mer og mer en skikkelig stikking og verk i nesa. Kun i det ene "hullet", og langt inne, liksom helt ved neserota.

Smerten kommer flere ganger i timen, og setter seg langt bak i hjernen,

slik at jeg går rundt og har vondt i den ene siden av hodet hele dagen.

Det er skikkelig ubehagelig, og jeg aner ikke hva det kan være!

 

Skal til legen på torsdag, så kan høre med han da,

men er det noen av dere som har vært borti det samme?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt en stikkende smerte i nesa,liksom mellom øynene .

Og det går langt bak i hodet.

Har vært oss legen, men de kunne ikke gjøre noe, så de sendte meg til fysioterapi, men det var så mange andre i svangerskap som hadde fått det samme, og sa at fysioteapi ikke gjorde forskjell eller forrverret det, så jeg gikk til en kiropraktor som knakk litt på den øverste delen av nakken, det gjør at man blir veldig trøtt og etter man har hvilt seg litt og fått stått opp igjen så er smertene mye mindre .

 

Behandlingen varer bare i 20 minutter, og koster rundt 500 kr for første behandling, og 200 for evt. vidre behandlinger.

Men det var virkelig verdt det .

 

Jeg gikk med smertene helt fra 7 uke til 13 uke , (tok behalingen i uke 13 )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...