3b@rnsmor-30* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 har ikke prøvd dette jeg, men vet de har på fotoknudsen.no
m@rie82 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 hei! har en venninne som har god erfaring med fotobøker fra japanfoto.no nå har jeg nettopp fått laget en fotobok der selv, og er kjempefornøyd! du kan også gå inn på fotoknudsen.no og lage fotobok der, men jeg liker best japanfoto!
lykkeligmor:) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hei hei:) Jeg driver å lager bok nå jeg, og prøvde først fotoknudsen, men den synes jeg var altfor kjedelig, og "enkel"... Likte ikke den noe særlig.. Nå har jeg begynt på nytt på elitefoto jeg... Den liker jeg veldig godt:) Du som har kjøpt fra japanphoto, hvor mye koster det der, er det veldig bra?
m@rie82 Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 å... husker ikke helt prisen, men et sted rundt 149 mener jeg. det var ca prisen for den type bok jeg skulle ha.
m@rie82 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 nei, beklager, 179 mener jeg. tror de billigste er fra 79 kr...
lykkeligmor:) Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Oj, tuller du? Hehe, ikke at jeg tror du tuller, men på elitefoto, den boken jeg skal ha koster 499,- eller noe tror jeg, pluss at jeg må ha ekstra sider så da blir det jo eeenda dyrere, for jeg skal ha alle bildene fra gutten sitt første år inn i den.. Så hvis den på japanphoto er billigere, sjekker jeg heller ut den:) Men lurte på noe.. På den jeg driver på nå, kan jeg ha helt svarte sider, og alle bildene får jeg en sånn hvit ramme rundt.. Går det an på "din"? Gikk ikke på fotoknudsen skjønner du, den var bare veldig kjedelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå