Gå til innhold

Noen som vet hvordan en vasker en dobbeltdyne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenom tema...hehe...men vi har en dobbeltdyne som vi skulle ha fått vasket. Den er jo aaaalt for stor til å ha i vaskemaskinen-er det noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har vasket vår noen ganger i badekaret. Hvis du ikke har badekar kan du jo prøve i en balje.

Min mann har nettopp lært at man ikke kan putte dobbeldyna i tørketrommelen. Den kom utigjen som en svidd ball.

Skrevet

Jeg ville nok levert den på renseri jeg.. så jeg ble sikker på at den ble ren liksom.. Jeg har aldri hatt sansen for håndvasking, sååå slitsomt å skylle ut såpa..

Skrevet

Dersom du kjenner noen som bor i borettslag hvor de har store industrimaskiner, kan du jo spørre pent om å få vasket der...

Eller så har de store maskiner på myntvaskerier. - Ikke at jeg har sett så mange av myntvaskerier rundt om kring...

- Jeg får ihvertfall vasket min donnrlydyne hos moren min som bor i en stor høyblokk hvor de har vaskeri med digre maskiner...

Skrevet

Lever den på renseri! Det er det sikreste og beste, tror jeg!

Skrevet

...det skulle selvfølgelig stå dobbeltdyne i steden for donnrlydyne...(er det muuulig å treffe så feil på tastaturet!)

Skrevet

Tusen takk for forslag, jenter! Har virkelig startet å rydde og vaske ALT slik at alt er klart til den lille kommer...hehe... Er ganske tomt for gulvtepper, duker, sofaputer ol i huset nå etterhvert... =)

Skrevet

Det er bare fiberdyner man ikke skal trømle.

Dundyner må nesten tromles for at de skal bli skikkelig tørre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...