melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322788 Sjekk ut denne!
rosa og en blå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 hmm.. eg vart ikke klokere.. -hun tørr hoster spesielt om natta.. -nyser sikkert 3-5ganger om dagen -har atopisk eksem¨ -eggallergi og nå ser vi at hun er allergisk mot noe annet som vi ikke klarer å finne ut av... -så slo det meg plutselig om det kan være noe astma?
suseduse Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 man kan ha astma allergi og kan få astma anfall av å bli utsatt av det man ikke tåler, som å være for lenge i et røykfullt rom, i nærheten av dyr etc. har dere sjekka ut vannet deres? når jeg var liten måtte vi få et såkalt reneseanlegg for var noen stoffer i vannet jeg ikke tålte, fikk kjempe vondt i maven av å drikke det og utslett av å vaske meg i det..
bambi på isen Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Min har ikke har utslett selv om han har astma, men om det går an, det aner jeg ikke!! Men tenkte bare å komme med et lite tips, du "sier" at hun reagerer på noe dere ikke vet hva er. Sønnen til en venninne av meg spiste havregrøt med kanel hver dag i barnehagen, så ikke ut. Hun forsto ikke hva han reagerte på, helt til hun hadde han hjemme noen dager å han ikke spiste kanel, gutten ble helt fin!! Så nå er det slutt på kanel på grøten for hans del!! Er jo verdt et forsøk, hvis hun spiser kanel!!
rosa og en blå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 Takk for alle tips kan dessverre ikke være kanel.. hun nekter å smake det engang. hihi. hun er ei sta og bestemt dame når det gjelder mat.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 tror det kan være pusen e vennen om hu hoster, nyser og surkler:( Men du kom på msn da:)
rosa og en blå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 ja. kansje det.. nåke er det ivertfall.. ho surkla ikke da..
rosa og en blå Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2007 dytter viss flere har noen tanker om det eg beskriver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå