Gå til innhold

Skravletråd uke 28


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg kunne starte en skravle tråd for oss jeg. Så er det bare å skravle ivei.

 

Hvordan er det med dere?

Selv begynner jeg å få økende symtomer nå, som jeg håper er positivt:) Puppene begynner å bli ømmere og jeg kan klemme ut råmelk også:) Trøttere enn vanlig, blir fort kveldstrøtt. Kvalm-sulten hver 3 time. Tenker mye på mat om dagen ja.. hehe.. Og så hormoner til tusen;)

 

Snart skal jeg ut å shoppe litt. Guttungen trenger nye klær. Oj, som den gutten vokser. he he.. Men han trenger noen nye klær til barnehagen starter igjen snart også. Så skal jeg ta med meg en venninne ut og spise pizza. Nam nam..

 

Ellers er det bare å nyte at det endelig er sol og varme her idag. Har nemlig hatt regn hver dag i omtrent 2uker nå :P

 

Hva skal dere for noe idag da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er bra, Holder på med utbygging av huset. Er usikker på hvor mye jeg kan gjøre av løft osv. Kan jeg male feks? Ser at vi blir rådgitt ulikt. Noen sier NEI!, mens andre sier at å male med vannbasert maling er OK, men ikke oljebasert maling. Bor i Nord-Norge så vi har hatt knall-vær i 3 uker. Drar med hurtigbåten ned Helgelandskysten i ettermiddag. Skal bli deilig å sløve på båten. Er utrolig trøtt i 1-tia om dagen og i 5-tia!

 

Når det gjelder å få råd: jeg dykker og vet at det må jeg holde opp med til minst 6 uker etter en fødsel (Ref. dykkerlegen). Men leste i går hvor en lege sier at det ikke er problematisk så lenge du fremdeles passer i tørrdrakten!!! Det er faktisk farlig for fosteret å oppleve trykkforskjellene under vann (ikke i fly for da er vi i trykk-kabin!). Men jeg blir litt overgitt over de sprikende rådene vi får av "eksperter!"!!!

 

Som sagt: har det bare flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...