hAndy Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Dam!!! 1600,- raske!!! Sikket vanlig, men folk vet virkelig å ta seg betalt!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Jeg betaler gladlig så mye, det er jo et håndtverk som de har brukt timesvis på. Vi skal bare ha en etasje da for det er bare 35 gjester, 900 kr, sinsykt flott og god kake!!!!
Arb.ledig husmor Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Vi håper å få bestilt en og en kake, for vi skal ha 2 eller 3 ulike kaker som bryllupskake, og så setter vi den sammen selv )
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Ein kollega av meg skal lage kake til oss. 3 etasjer og greier. Ho har gjort det ein gong før, i bryllaupet til dottera si, og når det gjekk bra, må vel dette gå bra. Men vi bur jo på Sunnmøre, då, så om bryllaupskaka skulle verte ein katastrofe er der sikkert 30-40 andre kaker å trøyste seg med:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 At det tar så sinnsykt lang tid er jeg nå ikke så sikker på! Kommer så klart an på kaka, men likevel. Jeg skulle hente bryllupskaka for min bestevenninne, til avtalt tidspunkt. Endte opp med at de hadde rotet bort bestillingen og ingen kake var lagd :-( Gud så sint jeg ble!! Vel, konditoren lagde hvertfall den kaka de ville ha på 45 min! 2 store hjerter, satt sammen med en bro, pyntet med blå marsipanroser og noe grønt på ene kaka, rosa på den andre sida. Ringer og brudepar, navnene + noe annet småtteri. Klarte det han. Og den var superskjønn og veldig god.
mammamamut Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Hun som skal lage kaken for oss lager akkurat den kaken vi vil ha! Har sjekket på nett og funnet noen som vi liker skal printe ut bilde og gi til henne så lager hun. Dvs at hun sikkert ikke har laget akkurat den kaken før, dessuten ser de veldig vanskelg ut å lage! 2 hjerter med bro kan man jo lage selv liksom så d burde de ikke ta sååå mye for.
sussa4 Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Vi hadde denne kaka og betalte 2000 for den siden vi kjenner en konditor (normal pris på denne er 3600. ) http://www.kakehuset.no/files/msgimages/800_private_042.jpg Utrolig god var den også
Kystrøya Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Ja bryllupskake er dyre greier. Heldigvis er mamma en kløpper til å bake, og har sagt at hun SKAL bake 3 etasjes bryllupskake til oss
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Vår kake er bare to etasjer (med en ekstra etasje med noe pyntegreier), og den koster 1650 kr. Og da må vi hente den selv (eller organisere henting, da... jeg har ikke tenkt til å bruke tid på det på bryllupsdagen...) og levere stativet selv. Synes det absolutt er verdt det, da det er den beste kaka i verden og jeg nesten ikke kan spise noen kaker pga. allergier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå