Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 "Så" deg inne på en annen link her, tihi, jeg er forresten Mrs Solis 21 & Little Star ), har bytta nick, men får ikke bytta tilbake :/ Men har du stengt Emilias hjemmeside? Var så morsomt å følge med på henne/dere, hun er jo bare VAKKKEERRR og da=)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hæggis ble nok bare litt for busy med å være småforelsket og drømme om the loverboy......=P Så sikkert derfor siden er lagt ned.... Am I right, or am I right?=p
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hihi, ja, det kan godt hende!!! Men synes hun kan åpne Emilias side selv om, tihii:)
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hehehe... Facebook er nok det nye, fremfor hjemmeside;-P
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jupp, har skjønt det, men hadde håpet hjemmesiden ble åpnet:) Hihi:) *Ønske*
Mamsen86 Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Haha Siklerotte.. =P *LeR* Men joda, *knis*, jeg har så mye annet å tenke på om dagen, *knis*, så jeg får liksom ikke gjort så mye med den siden! Den bare henger og slenger, liksom.. Men Mammas Lille Diamant <3, om du har Facebook så er det bare å legge meg til! =) Kan sende deg navn privat.. =)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Ja:) Men jeg kommer ikke inn på Din Side, da men;) Hehe, lykke til videre med alle sommerflørtene, mami;)
Mamsen86 Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Kommer ikke inn selv! =S Hmms.. Ikke sommer-flørtenEEE.. =P Its just one guy! =D Men legg meg til på msn da [email protected]? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå