Mamma til 3 <3 Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Min sønn skal sove borte i natt(7 mnd),men jeg klarer ikke pumpe ut nok mm. Han liker ikke nan mme,men jeg tenkte det at jeg kunne kanskje prøvd å kjøpe Colett eller Småfolk mme å se om han kanskje liker det. Noen som har erfaringer å dele?
afrodite79 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Sønnen min på 6 mnd liker heller ikke nan, bare kniper igjen. Colett fungerer for oss. Lykke til:)
snartmammapåny Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Og om han ikke vil ha colette heller får du be barnevakten gi han vann med litt sukker i. -san i verste fall. Så han får i seg veske og ikke blir dehydrert. Er en tilvenningssak det med mme, om han er vandt med den søte mm så smaker det sikkert ikke like godt med mme;)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 min tok ikke mme..hu nekta,men så var vi i sverige en tur å kjøpte mme der (babysemp) å den elska hu..så nå når vi har kommi i gang tar hu det meste:)
Mamma til 3 <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Da var Hipp kjøpt,så da skal den prøves etterpå=)
Arb.ledig husmor Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Her går det nå i Hipp.. Ellers falt småfolk bedre i smak enn collett, når vi prøvde det... jenta vår gulpa mye da, og da lukte det forferdelig av collett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå