Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Og så nervøs jeg var. Hadde mareritt om natta, og kaldsvettet hele dagen før timen. (Har jo vært på flere ul, og hørt hjertelyd og alt, men er så bekymret likevel) Det var helt fantastisk.. på de ul jeg har vært før, så har det vært konsentrert om morkaken, så dette var første gang vi fikk studert lillegull. Alt var kjempeflott, og passet helt perfekt til terminen min 12.12.07. (IVF, så termin er liksom ganske fastsatt) Og vi skal få en liten gutt. Akkurat som jeg trodde faktisk. Mannen trodde ikke på meg når jeg sa det, for han var så sikker på jente. Så nå begynner den store navnekrigen hos oss. Eneste emne der vi er på totalt forskjellige planeter. Jentenavn hadde vi faktisk kommet frem til.. hehe.. utgjort... lykkelig klemz fra
*RutIetutt* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer - så fint at alt så bra ut:o) Litt vittig...da jeg ventet førstemann hadde jeg også termin 12.12 (men 2004 da) og fikk også en gutt;o) Lykke til videre:o)
twoboys & a girl Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer så bra å høre. 6 dager til min ul. Gleder oss, dette er min andre, hans første. Her er krigen etternavn, fornavn er han enig i. Men det er lenge til navnet må være klart:o)
annie-77 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hei, så fint at alt var bra!! Jeg var og på UL i går, det var helt fantastisk! Blei faktisk så imponert over hvor godt de kunne zoome, og babyen var veldig fotogen. Vet dere, jeg ble så fasinert at jeg glemte og spørre om det var gutt eller jente...!! Ja er distre for tia! Men det betyr egentlig lite, jeg fikk se fingre og tær, 4 hjertekammer som slo fint etc,etc. Nå tør jeg slippe gleden helt løs :-)
mlkt Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Alltid kjekt å se at den lille har det bra. Utrolig fasinerende at det går an å se så mye. Kan slappe litt mer av når man vet at alt er bra. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå